הזרקות מתחת לעיניים

הזרקות מתחת לעיניים – מה כדאי לדעת

בדף הבא, נעבור על ההליך של הזרקות מתחת לעיניים בעולם האסתטיקה הרפואית, שבשונה מהעולם של הניתוחים הפלסטיים, אינו מצריך התערבות כירורגית, החלמה ממושכת ואינו מצריך התאוששות כואבת. הנה כל מה שרציתם לדעת על הזרקות מתחת לעין – קראו כאן.

כמה מילים על הזרקות מתחת לעיניים

בעוד שהליך זה צבר פופולריות בשנים האחרונות כדרך להצערת אזור העיניים ולהפחתת סימני ההזדקנות, חשוב שתהיה הבנה בסיסית באסתטיקה רפואית. זאת, פשוט כדי להגיע להחלטה מושכלת אם טיפול זה מתאים לכם או לא. כאשר מדובר על הזרקות מתחת לעיניים, למעשה מתכוונים לשימוש בטכניקות והליכים זעירים, מבחינה פולשנית.

כדי לשפר את המראה ולהתייחס לחששות הקשורים להזדקנות או לבעיות קוסמטיות אחרות, מבצעים הזרקות מתחת לעיניים מכמה סוגים, אך הסוג הנפוץ של חומר המילוי הינו חומצה היאלורונית. בין אם מתכוונים להזריק חומצה היאלורונית או חומר אחר, זריקות אלו יכולות לעזור לטפל בבעיות כגון עיגולים שחורים, שקעים וקמטוטים.

סוגי הזרקות מתחת לעיניים

ישנם מספר סוגים של הזרקות המשמשות לאזורים של מתחת לעיניים. הסוגים הנפוצים ביותר כוללים חומרי מילוי של חומצה היאלורונית, פלזמה עשירה בטסיות דם, חומרים כגון בוטוקס, הזרקות קולגן ועוד. חומרי מילוי של חומצה היאלורונית הם הנפוצים ביותר, והם פועלים על ידי כך שהם מוסיפים נפח לאזור מתחת לעיניים, ממלאים שקעים ומחליקים קמטים.

בשונה מחומצה היאלורונית, הזרקת פלזמה כרוכה בשימוש בפלזמה עשירה בטסיות דם המופקת מהדם. זאת, כדי לעורר את ייצור הקולגן ולשפר את מרקם העור. בוטוקס, בשונה מחומצה היאלורונית, הוא חומר סינטטי שיכול לשמש כדי להרפות את השרירים סביב העיניים ולהפחית את המראה של עור נפול.

מי מבצע הזרקות מתחת לעיניים?

התהליך של הזרקות מתחת לעיניים נעשה בדרך כלל על ידי איש מקצוע רפואי מיומן, כגון רופא עור או מנתח פלסטי, רופאים המתמחים באסתטיקה רפואית ועוד. התהליך מתבצע ע"י שימוש במחט עדינה להזרקת החומר הנבחר לנקודות ספציפיות מתחת לעיניים, כאשר אורכו של ההליך בד"כ לא נמשך יותר מחצי שעה – שעה.

אם אתם מעוניינים לאתר את המרכז שבו תעברו את טיפול ההזרקות, ההמלצה הכי טובה היא לחפש מרכזי אסתטיקה הכוללים בשירותיהם השגחה רפואית. צריכים סיוע נוסף במציאת מרכז לאסתטיקה רפואית עבור הזרקות? לא בטוחים כיצד לבחור את טכניקת הטיפול הנכונה לכם ביותר? ==> צרו עמנו קשר כעת, ספרו לנו מה הסוגייה שמעסיקה אתכם ונדאג לספק לכם סיוע מקיף.