הזרקת חומצה היאלורונית מחיר

מחיר של הזרקות חומצה היאלורונית

בעוד שחומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בגוף אבל כזה שמתדלדל עם השנים, מחיר הזרקה מחודשת של חומר זה עשוי לנוע בין 1,500 – 3,500 ש"ח ומעלה. בדף הבא, נעבור על כמה דגשים הנוגעים להזרקות אלו, מחיריהם והאופן בו קובעים הזרקת חומצה היאלורונית מחיר.

לפני שנדבר על הזרקת חומצה היאלורונית מחיר, נציין כי חומצה היאלורונית היא למעשה החומר האחראי על שמירה על הלחות והגמישות בעור הגוף. ככל שאנו מתבגרים, הגוף שלנו מייצר פחות חומצה, וכתוצאה מכך, נוצרים באופן טבעי אותם קמטי הבעה (ועור נפול) שאנשים מעוניינים להיפטר מהם. כדי להילחם בסימני ההזדקנות הללו, רבים פונים להזרקת חומצה היאלורונית.

היתרונות של הזרקת חומצה היאלורונית, וכמה עולה?

הזרקת חומצה היאלורונית היא הליך קוסמטי פופולרי בשל היתרונות הרבים שלו. טיפולים אלו לא רק עוזרים להפחית את הופעת הקמטים והעור הנפול, אלא שהם גם מחזקים את העור ומעניקים לו מראה צעיר יותר. כמו כן, ניתן להשתמש בזריקות אלו גם כדי להוסיף נפח לשפתיים וללחיים, ולהחליק את גוון העור, למלא את הקמטים במצח ועוד. בעוד שמחיר ההזרקה עשוי לנוע בין כ-1,500 ₪ ל-3,500 ₪ ומעלה, מחיר זה משתנה בהתאם לכמה גורמים:

  • סוג של חומצה היאלורונית:

    ישנם מספר סוגים ומותגים של חומרי מילוי אשר מבוססים על חומצה היאלורונית, כאשר לכל אחד יש את התכונות והיתרונות הייחודיים שלו. לכל מותג עשויים להיות מבני תמחור שונים המבוססים על הטכנולוגיה המשמשת ליצירת המוצר, כמו גם המוניטין שלו בשוק.

  • ניסיון ומוניטין מרכז האסתטיקה:

    הניסיון והמוניטין של המכון הנותן את הזריקות יכולים גם הם להשפיע רבות על העלות. מכוני אסתטיקה בעלי ניסיון של שנים וביקוש גבוה לשירותיהם עשויים לגבות יותר עבור ההליך.

  • מספר ההזרקות הדרושות:

    מספר ההזרקות הדרושות לטיפול מלא ישפיע על העלות, כאשר כמות ההזרקות יכולה להשתנות בהתאם לאזור המטופל, כמו גם לחומרת הקמטים או אובדן הנפח.

איפה כדאי לעבור טיפולי חומצה היאלורונית?

לאחר שביררתם לגבי הזרקת חומצה היאלורונית מחיר, ואולי אפילו קיבלתם מספר הצעות מחירים, כעת הגיע הזמן לבחור את המכון הנכון לסוג הטיפול הנדרש לכם. באופן כללי, ההמלצה הכי נכונה תהיה לבחור מכוני אסתטיקה רפואית עם השגחה של רופאים, אל תתפשרו על פחות מכך. גם אם אתם מוצאים מרכז אסתטיקה במחירים מאוד זולים, ואנחנו יודעים שזה מפתה, תמיד יהיה עדיף לשלם עוד כמה שקלים עבור טיפול ע"י רופאים או אנשי מקצוע מוסמכים בתחום האסתטיקה הרפואית. צריכים לשאול משהו נוסף? ==> צרו קשר!