הזרקת שומן לפנים

הזרקת/השתלת שומן לפנים

עבור מי שפחות מכירים, הזרקת שומן לפנים היא הליך אשר מתבצע על ידי מומחים בתחום האסתטיקה הרפואית, שהיא ענף המתמקד בשיפור המראה והביטחון של המטופלים. באופן כללי, עולם האסתטיקה הרפואית כולל מגוון רחב של פרוצדורות, החל מטיפולים לא פולשניים כגון הזרקת בוטוקס ועד לפרוצדורות כירורגיות כמו שאיבת שומן וכן הזרקות שומן בפנים.

הזרקת שומן לפנים, המכונה גם השתלת שומן לפנים או העברת שומן, היא הליך אשר מבוסס על שאיבה של שומן מחלק אחד של הגוף והזרקתו לאחר, בדרך כלל הזרקתו באזורי הפנים. טכניקה זו משמשת בדרך כלל כדי להחזיר נפח, להפחית קמטים ולשפר את המראה הכללי של המטופלים. הזרקת שומן לפנים נחשבת להליך פולשני עם סיכון מסוים, אבל הליך זה לא מצריך זמן החלמה ארוך במיוחד.

כיצד פועלת הזרקת שומן לפנים?

בהשוואה להליכים כירורגיים מסורתיים, כמו למשל ניתוחים פלסטיים, התהליך של הזרקת שומן לפנים מתחיל בדרך כלל בשאיבת תאי שומן מאזורים כמו הבטן, הירכיים או הירכיים. זאת, בהפוך מניתוחים פלסטיים שבדרך כלל יכללו השתלות של חומרים שונים כמו סיליקון. לאחר ששואבים בהצלחה את השומן מאזורים אשר נבחרים בקפידה, השומן יעבור תהליך מעבדתי.

כאמור, לאחר השאיבה, השומן מטוהר באופן אשר מאפשר לו להיות מוכן להזרקה לאזורי הפנים השונים. ברוב המקרים, ההליך עצמו כולל הזרקת כמויות קטנות של שומן לאזורים ספציפיים בפנים כדי לשפר את הנפח ולהפחית קמטים, כאשר התוצאות של הזרקת שומן לפנים יכולות להימשך בין 6 חודשים למספר שנים. זאת, בהתאם לכימיה של הגוף ולהרגלי החיים של האדם.

האם ישנם סיכונים בהזרקת שומן בפנים?

אכן כן, כמו בכל הליך רפואי וכירורגי, בין אם זעיר או פולשני, ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים, כגון זיהום או תוצאות לא אחידות. לכן, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי, מוסמך ומנוסה לפני שעוברים הזרקת שומן לפנים. בעוד שהזרקת שומן לפנים הפכה פופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות, חשוב לזכור שהניסיון של המזריק משחק כאן תפקיד משמעותי.

כאשר המזריק חסר ניסיון, התוצאות עשויות להתגלות כתוצאות לא אחידות. לכן, אל תתפשרו על מקצועיות ומוניטין המרכז לאסתטיקה שבו תעברו את הטיפול. כמו כן, חשוב לדעת שישנן גם אפשרויות אחרות למי שמחפשים לשפר את המראה שלהם, כמו למשל חומרי מילוי עוריים הכוללים שימוש בבוטוקס, חומצה היאלורונית, קולגן ועוד.

צריכים מידע נוסף בנושא הזרקות שומן בפנים? ==> צרו עמנו קשר לקבלת סיוע מקיף!