מה אסור אחרי הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים

מה אסור לעשות אחרי הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים?

לאחר שקיבלתם תוצאות יפהפיות בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים, חשוב לדעת באילו אמצעי זהירות צריך לנקוט כדי לשמור על התוצאות האלו לאורך זמן. בדף הבא, תוכלו לעבור על כל מה שאסור לעשות אחרי הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים – המשיכו לקרוא.

למרות שההליך של הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים בטוח ויעיל בדרך כלל, יש כמה דברים שכדאי להימנע מהם לאחר ביצוע הליכים אלו. ראשית, מומלץ להימנע מכל פעילות נמרצת לפחות 24 שעות לאחר ההזרקות. זה כולל דברים כמו פעילות גופנית, נשיקות ואפילו שתייה דרך קשית. פעילויות אלו עלולות לגרום לחומר המילוי לזוז, להסתובב ועלול לשבש את התוצאות.

מה לגבי חזרה לשגרה לאחר הזרקה לשפתיים?

כאשר עוברים הזרקת חומר מילוי לשפתיים, חשוב להימנע מכל חשיפה לחום כגון סאונות (רטובות או יבשות) או מיטות שיזוף לפחות במשך שבועיים לאחר ההליך. חשוב לדעת, שחום יכול לגרום לחומר המילוי להתפרק מהר יותר, וכתוצאה מכך, להוביל לכך שהתוצאות יהיו מורגשות במשך זמן קצר יותר. לכן, ניתן אמנם לחזור לפעילות שגרתית מיד לאחר ההליך, אבל מומלץ להמתין לפחות שבועיים לפני שחושפים את השפתיים לגורמי הסיכון הנ"ל.

מותר ללכת לרופא השיניים לאחר הזרקת חומצה היאלורונית?

באופן כללי, לאחר הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים או בוטוקס, בד"כ מומלץ להימנע מעבודת שיניים לפחות במשך שבועיים לאחר קבלת זריקות החומצה. אגב, זה כולל דברים כמו ניקוי שיניים אצל שיננית או כל הליך אחר שעלול להפעיל לחץ על השפתיים שלכם. אם יש לכם תור שאתם לא מעוניינים לבטל, בדרך כלל מוטב יהיה אם תגיעו לרופא השיניים לפני הטיפול האסתטי. עם זאת, חלק מההליכים הדנטליים מצריכים מנוחה, ככה שחשוב לקבל את ההוראות האלו ישירות מרופא השיניים שלכם או מהרופא במרכז לאסתטיקה רפואית.

מה לגבי עישון לאחר הזרקת חומצה היאלורונית?

עישון הוא אולי הדבר החשוב ביותר שיש להימנע ממנו לאחר הזרקות שפתיים, אבל אנחנו יודעים מניסיון עד כמה יכול להיות קשה לחדול מהסיגריות והעישונים. עם זאת, חשוב לדעת שעישון יכול להפחית משמעותית את אורך החיים של התוצאות, כמו גם להגביר את הסיכון לסיבוכים כגון זיהום או צלקות.

עקב הסיבות הנ"ל, אם יש לכם את היכולת לעשות את זה, עדיף להימנע מעישון לפחות במשך שבועיים לאחר ההליך, אם לא יותר. לסיכום, מלבד הימנעות מפעילויות מסוימות, חשוב גם לדאוג לשפתיים על ידי שמירה על לחות. שתייה מרובה של מים ושימוש בשפתון מעניק לחות, הן פעולות שיכולות לעזור לשמור על תוצאות הזרקת החומצה לשפתיים. צריכים מידע נוסף בנושא? ==> צרו קשר כעת!