נפיחות אחרי הזרקת חומצה היאלורונית

נפיחות אחרי הזרקת חומצה היאלורונית וסיכונים פוטנציאליים

מתעניינים לגבי נפיחות אחרי הזרקת חומצה היאלורונית וסיכונים פוטנציאליים? ובכן, הזרקת חומצה היאלורונית היא הליך קוסמטי פופולרי בישראל ובעולם. ההליך אמנם לא נחשב פולשני או מסוכן, אך כן חשוב להיות בקיאים בכל מה שכרוך לתופעות לוואי פוטנציאליות – קראו כאן.

הליך הזרקת חומצה היאלורונית משמש להפחתת הופעת הקמטים ולהוספת נפח לפנים, כאשר הליכים אלו לעתים קרובות נחשבים לחלופה זולה יותר ופחות פולשנית להליכים כירורגיים כגון מתיחת פנים. למרות הפופולאריות של טיפולי חומצה היאלורונית, הכדאיות של הזרקת חומצה היאלורונית יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים:

  • מצב עור הגוף:

    בהתאם למידת קימוט ועייפות עור הגוף, יהיה עליכם לבחור את סוג הטיפול. אם יהיה כדאי להזריק חומצה היאלורונית או חומר אחר, זו שאלה שצריכה להיענות ע"י בדיקת עור הגוף ע"י רופא אסתטיקה.

  • טיפולים בעבר:

    האם כבר עברתם בעבר טיפולי הזרקות בעור הפנים? אם כן, ייתכן שתצטרכו להתאים את הטיפולים העתידיים שלכם לטיפולי העבר.

  • ניסיון המזריק:

    חשוב לבדוק עד כמה מנוסה ומקצועי המזריק, וההעדפה היא לבחור מזריקים שהם רופאים המתמחים ספציפית בתחום של אסתטיקה רפואית.

מתי חולפת נפיחות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית?

בעוד שהזרקות חומצה היאלורונית מייצרות דחיפה מיידית של לחות ונפח לעור, מה שגורם לו להיראות חלק וצעיר יותר, ישנן תופעתו לוואי נפוצות שחשוב להיות מודעים להן, כמו למשל נפיחות. נפיחות יכולה להתרחש מיד לאחר ההזרקה או תוך מספר ימים, אבל היא בדרך כלל תהיה מתונה ותחלוף מעצמה תוך שבוע.

עם זאת, במקרים מסוימים, הנפיחות יכולה להיות חמורה יותר ולהימשך יותר זמן מאשר מספר ימים. מידת הנפיחות לאחר הזרקה יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, כגון כמות החומצה המוזרקת, אזור ההזרקה ותגובות אינדיבידואליות של כל מטופל ומטופלת. באופן כללי, אזורים עם עור דק יותר כמו השפתיים ומתחת לעיניים נוטים להתנפח יותר מאזורים אחרים.

הקשר בין עיסוי לנפיחות אחרי הזרקת חומצה היאלורונית

אם עברתם הזרקת חומרי מילוי בפנים, כדאי לדעת שיתרון פוטנציאלי אחד של עיסוי פנים הוא היכולת שלו לעזור להפחית נפיחות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית. סוג זה של עיסוי יכול להיות מועיל במיוחד למי שקיבלו חומרי מילוי או הזרקות קוסמטיות אחרות בפנים, כאשר העיסוי בעצם נועד לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הנפיחות באזור.

בנוסף, עיסוי פנים יכול לעזור לשפר את הספיגה של חומצה היאלורונית בעור, ובכך לאפשר תוצאות טובות יותר מההזרקה. חשוב לציין כי בעוד שעיסוי פנים יכול להועיל לאחר הזרקת חומצה היאלורונית, יש לבצע אותו רק על ידי רופא מיומן. צריכים לשאול כל דבר נוסף? ==> צרו קשר לקבלת מידע בנושא הזרקות בפנים.